Przekaż 1,5% podatku dla Caritas Drohiczyn KRS 0000442509
Sokołów Podlaski, 12.11.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zadania:
„Remont konserwatorski zabytkowego budynku dawnego klasztoru i kolegium Ks. Komunistów (Bartoszków) w Węgrowie – etap II”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
Protokół z otwarcia ofert
Sokołów Podlaski, 31.10.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE – MODYFIKACJA
na realizację zadania:
„Remont konserwatorski zabytkowego budynku dawnego klasztoru i kolegium Ks. Komunistów (Bartoszków) w Węgrowie – etap II”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład
Poniżej załącza się:
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT-etap II-MODYFIKACJA
Załącznik nr 5-umowa-projekt-modyfikacja
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Sokołów Podlaski, 01.10.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zadania:
„Remont konserwatorski zabytkowego budynku dawnego klasztoru i kolegium Ks. Komunistów (Bartoszków) w Węgrowie – etap II”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT-etap II-wraz z załącznikami
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Sokołów Podlaski, 10.09.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zadania:
„Remont konserwatorski zabytkowego budynku dawnego klasztoru i kolegium Ks. Komunistów (Bartoszków) w Węgrowie – etap I”
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty:
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
Sokołów Podlaski, 04.09.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zadania:
„Remont konserwatorski zabytkowego budynku dawnego klasztoru i kolegium Ks. Komunistów (Bartoszków) w Węgrowie – etap I”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
Protokół z otwarcia ofert
Sokołów Podlaski, 26.07.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zadania:
„Remont konserwatorski zabytkowego budynku dawnego klasztoru i kolegium Ks. Komunistów (Bartoszków) w Węgrowie – etap I”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
___________________________________________
Sokołów Podlaski, 30.08.2024
Aktualizacja zapytania ofertowego.
Poniżej załącza się zaktualizowany Załącznik nr 5-wzór umowy.
Załącznik nr 5-umowa-aktualizacja
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Sokołów Podlaski, dnia 01.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na usługę transportową produktów spożywczych w ramach realizacji
Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus realizowanego w ramach Podprogramu 2023
Szanowni Państwo,
Niniejszym zapraszam do składania ofert ma usługę transportową produktów spożywczych
Zamawiający: Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Termin złożenia oferty: do dnia 08.07.2024 r., do godz.12.00;
Forma składania ofert: pisemna na adres ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski
Formy komunikacji: pisemna
Termin realizacji: 09.07.2024 – 31.12.2024r.;
Miejsce realizacji: województwo mazowieckie i podlaskie (diecezja drohiczyńska);
Opis przedmiotu zapytania:
Usługa transportowa wszystkich produktów spożywczych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus realizowanego w ramach Podprogramu 2023
Przedmiotem zamówienia jest wielokrotny transport w/w produktów do różnych punktów na terenie Diecezji Drohiczyńskiej. Ser podpuszczkowy dojrzewający wymaga transportu w warunkach chłodniczych. Planowany jest przejazd minimum 3 razy do każdego miejsca dostawy.
Warunki udziału w zapytaniu: Posiadanie samochodów ciężarowych o ładowności do 12 ton, wyposażonych w windę, posiadanie samochodów ciężarowych – chłodnia, posiadanie wózka –paleciaka na samochodzie.
Dokumenty do złożenia przez oferenta na potwierdzenie spełniania warunków: kopia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. samochodów.
Kryterium wyboru oferty: Cena
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający może także w każdym wypadku unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.
2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferta powinna dotyczyć całości zamówienia.
6. Podane w ofercie ceny obejmują wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
7. Cena musi przedstawiać kwotę za przejechany 1 kilometr brutto.
8. Ofertę należy przedłożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zapytanie ofertowe – FEPŻ 2023
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Sokołów Podlaski, 27.11.2023
Znak sprawy: WTZ/CDD/SP/MP/2023
Informacja o otwarciu i wyborze najkorzystniejszej oferty
” Modernizacja pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim” w ramach programu p. „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
Informacja o otwarciu i wyborze najkorzystniejszej oferty
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Sokołów Podlaski, 20.11.2023
Znak sprawy: WTZ/CDD/SP/MP/2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
” Modernizacja pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim” w ramach programu p. „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
Bielsk Podlaski, 16.11.2023
Znak sprawy: WTZ/BP/CDD/TRAKTOREK DO KOSZENIA WRAZ Z PŁUGIEM DO ODŚNIEŻANIA/2023r
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej, ul. Kościelna 10, 17-312 Drohiczyn, jako Zamawiający informuje, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 09.11.2023r. dotyczącego zakupu traktorka do koszenia wraz z pługiem do odśnieżania rozstrzygnięto konkurs.
Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F- przeciwdziałanie degradacji infrastruktury istniejących Warsztatów Terapii Zajęciowej, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Sokołów Podlaski, 2023-11-09
Znak sprawy: WTZ/BP/CDD/TRAKTOREK DO KOSZENIA WRAZ Z PŁUGIEM DO ODŚNIEŻANIA/2023r
ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę traktorka do koszenia wraz z pługiem do odśnieżania. Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F- przeciwdziałanie degradacji infrastruktury istniejących Warsztatów Terapii Zajęciowej, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Sokołów Podlaski, dnia 20.06.2023 r.
Zapytanie ofertowe na usługę transportową produktów spożywczych w ramach realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym realizowanego w Podprogramie 2021 Plus
Szanowni Państwo,
Niniejszym zapraszam do składania ofert ma usługę transportową produktów spożywczych.
Zamawiający: Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Termin złożenia oferty: do dnia 27.06.2023 r., do godz.12.00;
Forma składania ofert: pisemna na adres ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski
Formy komunikacji: pisemna
Termin realizacji: 01.07.2023 – 31.08.2023r.;
Miejsce realizacji: województwo mazowieckie i podlaskie (diecezja drohiczyńska);
Opis przedmiotu zapytania:
Usługa transportowa produktów spożywczych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 m. in.:
powidła śliwkowe,
makaron jajeczny świderki,
mleko UHT,
szynka wieprzowa mielona,
cukier biały,
olej rzepakowy.
Przedmiotem zamówienia jest transport w/w produktów do różnych punktów na terenie Diecezji Drohiczyńskiej. Planowany jest przejazd minimum 1 raz do każdego miejsca dostawy.
Warunki udziału w zapytaniu: Posiadanie samochodu ciężarowego o ładowności do 12 ton, wyposażonego w windę, posiadanie wózka –paleciaka na samochodzie.
Dokumenty do złożenia przez oferenta na potwierdzenie spełniania warunków: kopia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. samochodu.
Kryterium wyboru oferty: Cena
Informacje dodatkowe:
Zamawiający może także w każdym wypadku unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna dotyczyć całości zamówienia.
Podane w ofercie ceny obejmują wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena musi przedstawiać kwotę za przejechany 1 kilometr brutto.
Ofertę należy przedłożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zapytanie-ofertowe-transport-Zalacznik-nr-1-do-zapytania-ofertowego-Podprogram-2021 Plus
Z poważaniem
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Znak sprawy: WTZ/BP/CDD/SUBLIMACJA/2022r
Bielsk Podlaski,2022-11-09
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej, ul. Kościelna 10, 17-312 Drohiczyn, jako Zamawiający informuje, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 03.11.2022r. dotyczącego zakupu i dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu do sublimacji. Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F- przeciwdziałanie degradacji infrastruktury istniejących Warsztatów Terapii Zajęciowej, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę:
ANAM SP. Z O.O, ul. Wejhera 24, 84-252 Orle, która zaoferowała wykonanie zadania za kwotę 7.919,72 zł brutto (siedem tysięcy dziewięćset dziewiętnaście złotych i 72/100 brutto).
Zamawiający przy wyborze kierował się ceną.
Oferta otrzymała 100 pkt.
WTZ Bielsk-Zarządzenie w sprawie powołania Komisji
WTZ Bielsk-Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
WTZ Bielsk-Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Sokołów Podlaski, 02.11.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE WTZ/BP/CDD/SUBLIMACJA/2022r na zakup i dostawę sprzętu do sublimacji.
Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F przeciwdziałanie degradacji infrastruktury istniejących Warsztatów Terapii Zajęciowej,, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Zapytanie ofertowe WTZ BP CDD SUBLIMACJA 2022r
Sokołów Podlaski, 14.10.2022
Informacja o otwarciu i wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację zadania „Modernizacja łazienki dla osób niepełnosprawnych w Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim”.
Znak sprawy: WTZ/SP/CDD/MŁ/2022.
Sokołów Podlaski, 10.10.2022
Zapytanie ofertowe na realizację zadania „Modernizacja łazienki dla osób niepełnosprawnych w Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim”.
Znak sprawy: WTZ/SP/CDD/MŁ/2022.
ZAPYTANIE OFERTOWE WTZ-SP-CDD-MŁ-2022
Sokołów Podlaski, 14.05.2022
Zapytanie ofertowe na organizację pikniku edukacyjnego w ramach projektu pn. „Ekologiczny zakątek w Wyrozęby Podawce”
Sokołów Podlaski, dnia 03.03.2022 r.
Zapytanie ofertowe na usługę transportową produktów spożywczych w ramach realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020
Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym realizowanego w Podprogramie 2021
Szanowni Państwo,
Niniejszym zapraszam do składania ofert ma usługę transportową produktów spożywczych.
Zamawiający: Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Termin złożenia oferty: do dnia 10.03.2022 r., do godz.12.00;
Forma składania ofert: pisemna na adres ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski
Formy komunikacji: pisemna
Termin realizacji: 14.03.2022 – 30.09.2022r.;
Miejsce realizacji: województwo mazowieckie i podlaskie (diecezja drohiczyńska);
Opis przedmiotu zapytania:
Usługa transportowa wszystkich produktów spożywczych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 m. in.:
groszek z marchewką,
koncentrat pomidorowy,
powidła śliwkowe,
makaron jajeczny świderki,
kasza jęczmienna,
mleko UHT,
szynka drobiowa,
szynka wieprzowa mielona,
filet z makreli w oleju,
cukier biały,
olej rzepakowy.
Przedmiotem zamówienia jest transport w/w produktów do różnych punktów na terenie Diecezji Drohiczyńskiej. Planowany jest przejazd minimum 1 raz do każdego miejsca dostawy.
Warunki udziału w zapytaniu: Posiadanie samochodu ciężarowego o ładowności do 12 ton, wyposażonego w windę, posiadanie wózka –paleciaka na samochodzie.
Dokumenty do złożenia przez oferenta na potwierdzenie spełniania warunków: kopia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. samochodu.
Kryterium wyboru oferty: Cena
Informacje dodatkowe:
Zamawiający może także w każdym wypadku unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna dotyczyć całości zamówienia.
Podane w ofercie ceny obejmują wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena musi przedstawiać kwotę za przejechany 1 kilometr brutto.
Ofertę należy przedłożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zapytanie-ofertowe-transport-Zalacznik-nr-1-do-zapytania-ofertowego Podprogram 2021
Z poważaniem
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Pobierz zapytanie ofertowe: tutaj
Sokołów Podlaski, 2021-09-09
Znak sprawy: WTZ/BP/CDD/HAFCIARKA/2021r
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostarczenie fabrycznie nowej komputerowej hafciarki. Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F- przeciwdziałanie degradacji infrastruktury istniejących Warsztatów Terapii Zajęciowej, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
ul. Kościelna 10
17-312 Drohiczyn
NIP: 544-13-05-837
REGON: 050326429
e-mail: biuro@wtzbielskpodlaski.pl
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177 tj. Dz.U. 2018 poz.1986). Szacunkowa wartość Zamówienia nie przekracza kwoty 30.000,00 EURO. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
KOD CPV 42715000-1 Maszyny do szycia
Cena za przedmiot zamówienia musi uwzględniać dostawę maszyny, instalację, uruchomienie, szkolenie z obsługi oraz spełniać następujące parametry techniczne:
IV.Kryteria oceny oferty.
Kryterium |
Waga kryterium |
|
Cena netto (C) |
100% |
|
2. W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” punkty zostaną przyznane na podstawie ceny netto za przedmiot zamówienia, wskazanej przez Dostawcę na Formularzu oferty. W kryterium tym najwyższą liczbę punktów tj. 100, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, natomiast pozostałym ofertom zostanie przypisana liczba punktów wg poniższego wzoru: liczba punktów za cenę netto = ( Cena netto oferty najniższej/Cena netto oferty ocenianej) × 100%×100 pkt.
3. W ramach przedmiotowego kryterium „cena netto” Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów, wyliczonych w sposób opisany w pkt.IV.2.
4. Cena netto, wskazana przez Dostawcę na Formularzu oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z zakupem, dostawą i instalacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty załadunku, transportu, ubezpieczenia transportu, instalacji, koszty pracy instalacji i montażu itp.
5. Cenę netto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz otrzyma największa liczbę punktów.
7. Po przeprowadzeniu procedury postepowania o udzielenie zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty nastąpi podpisanie umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Dostawcą.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
a). Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b). posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
c). pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,. prokurenta, pełnomocnika,
d). pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, które stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
VI. Przygotowanie, złożenie i otwarcie ofert
1.Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w formie elektronicznej. Formularz oferty należy wypełnić komputerowo lub odręcznie, czytelnie nieścieralnym długopisem.
10. Formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami i dokumentami muszą być podpisane przez Dostawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji Dostawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
17. zamawiający zastrzega sobie prawo do:
18.W przypadkach, o których mowa w pkt. VI.17, Oferentowi nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze. Zamawiający dokona oceny ofert i przyzna punktację za spełnienie poniższych kryteriów.
Wymagane dokumenty
a) Oferta na druku „Formularz ofertowy” (Załącznik nr 1)
b) Umowa – wzór (Załącznik nr 2)
d) Oświadczenie (Załącznik nr 3).
VII. Informacje dodatkowe
Szczegółowych informacji w zakresie realizacji Zamówienia udzieli:
Monika Piotrowska-Śliwińska tel.533177133, e-mail: biuro@wtzbielskpodlaski.pl
Wszelkie zapytania wymagają formy pisemnej na adres poczty e-mail.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 kolejnych dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem w trybie zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Caritas Diecezji Drohiczyńskiej, ul. Kościelna 10, 17-312 Drohiczyn (adres do korespondencji: ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski), inspektorem ochrony danych osobowych w Caritas Diecezji Drohiczyńskiej, ul. Kościelna 10, 17-312 Drohiczyn (adres do korespondencji: ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski) jest Pani Monika Szczepańczyk z którą można się skontaktować za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: drohiczyn@caritas.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem w trybie zapytania ofertowego pod nazwą: zakup i dostarczenie fabrycznie nowej komputerowej hafciarki.
Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F- przeciwdziałanie degradacji infrastruktury istniejących Warsztatów Terapii Zajęciowej, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z Uniwersytetem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej. Administrator danych zobowiązuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do pobrania:
Sokołów Podlaski, dnia 02 luty 2021 r.
W imieniu Caritas Drohiczyn OPP (dalej: Zamawiający) zwracam się z zaproszeniem do składania ofert na:
Modernizację i przebudowę magazynu żywności Caritas Drohiczyn OPP przeciw nieracjonalnej gospodarce odpadami we wschodniej Polsce.
1. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego zostały zamieszczone w projekcie architektonicznym, przedmiarach sanitarnym, elektrycznym i budowlanym oraz wykazie wyposażenia i środków transportu dostępnych do wglądu w Caritas Drohiczyn OPP, ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski.
2. Caritas Drohiczyn OPP nie jest Zamawiającym w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2004 Nr. 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) zobowiązanym do stosowania przy udzielaniu zamówień przepisów tej Ustawy, a niniejsze zapytanie ofertowej nie jest elementem postępowania przetargowego w oparciu o przepisy art. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
3. Termin realizacji zamówienia do dnia 30 listopad 2021 r.
4. Oferta powinna zawierać:
a. cenę,
b. oświadczenie o posiadaniu doświadczenia oraz zasobów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia,
c. szacowany termin przystąpienia do realizacji zamówienia i szacowany czas jego realizacji,
d. informację o ewentualnym korzystaniu z podwykonawców,
e. opis doświadczenia oferenta (zrealizowane projekty, referencje od klientów),
f. dane kontaktowe osoby odpowiadającej za złożenie oferty (imię, nazwisko, email, telefon),
g. inne informacje istotne dla zamawiającego z punktu widzenia oferenta,
h. podpis osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta.
5. Zamawiający w każdym czasie może zwrócić się do oferenta o udzielenie dodatkowych informacji o ofercie.
6. Ofertę należy składać:
– pisemnie, osobiście na adres Caritas Drohiczyn OPP, ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski,
– mailowo na adres: drohiczyn@caritas.pl do dnia 10 lutego 2021 r. do godziny 9:00.
Oferty przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do sekretariatu Caritas Diecezji Drohiczyńskiej.
7. Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
8. W przypadku wyboru przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty oferent ją składający będzie zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Umowa będzie negocjowana w dobrej wierze z zastrzeżeniem, że będzie zawierała standardowe postanowienia dla tego rodzaju umów.
9. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta nie może być zmieniana. W przypadku zmiany oferty, pod uwagę będzie brana oferta złożona pierwotnie.
10. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeśli nie spełnia ona wymogów.
11. Niniejsze zapytanie ofertowe może być modyfikowane w każdym czasie, jak również może zostać odwołane bez podawania przyczyny (według uznania Zamawiającego).
12. Zamawiający nie musi ogłaszać wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Sokołów Podlaski, dnia 20.01.2021 r.
Zapytanie ofertowe na usługę transportową produktów spożywczych w ramach realizacji
Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020
Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym realizowanego w Podprogramie 2020
Szanowni Państwo,
Niniejszym zapraszam do składania ofert ma usługę transportową produktów spożywczych.
Zamawiający: Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Termin złożenia oferty: do dnia 26.01.2021 r., do godz.12.00;
Forma składania ofert: pisemna na adres ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski
Formy komunikacji: pisemna
Termin realizacji: 27.01.2021 – 31.08.2021r.;
Miejsce realizacji: województwo mazowieckie i podlaskie (diecezja drohiczyńska);
Opis przedmiotu zapytania:
Usługa transportowa wszystkich produktów spożywczych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 m. in.:
Przedmiotem zamówienia jest wielokrotny transport w/w produktów do różnych punktów na terenie Diecezji Drohiczyńskiej. Ser podpuszczkowy dojrzewający wymaga transportu w warunkach chłodniczych. Planowany jest przejazd minimum 3 razy do każdego miejsca dostawy.
Warunki udziału w zapytaniu: Posiadanie samochodów ciężarowych o ładowności do 12 ton, wyposażonych w windę, posiadanie samochodów ciężarowych – chłodnia, posiadanie wózka –paleciaka na samochodzie.
Dokumenty do złożenia przez oferenta na potwierdzenie spełniania warunków: kopia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. samochodów.
Kryterium wyboru oferty: Cena
Informacje dodatkowe:
Zapytanie ofertowe transport – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Z poważaniem
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
na zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera laserowego tnąco-grawerującego. Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni technicznej Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Zapytanie ofertowe – WTZ-BP-CDD-PLOTER-2020R
Modernizacja podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim.
Data publikacji: 16.09.2020r.
Termin składania ofert: do dnia 24.09.2020r. do godz. 16.00
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej,
Kościelna 10
17-320 Drohiczyn
NIP 544-13-05-837 REGON 050326429
Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.caritas.pl
e-mail: wtz.sokolowpodlaski@gmail.com
II. Tryb udzielenia zamówienia:
III.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja podjazdu do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej, zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową.
IV. Gwarancja
Wymagana jest co najmniej 24 miesięczna gwarancja. W ofercie należy podać czas na jaki udzielania jest gwarancja na wykonanie robót.
V. Termin realizacji zamówienia.
Od dnia podpisania umowy, do dnia 30.11.2020r.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty
VII. Wymagane dokumenty:
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Nazwa kryterium: cena; waga – 100% .
IX. Termin, miejsce i forma składania ofert.
X. Osoba do kontaktu:
XI. Modernizacja podjazdu będąca przedmiotem zapytania ofertowego w części zostanie sfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, a także ze środków Powiatu Sokołowskiego.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zapytanie ofertowe w formacie .PDF do pobrania.