Przekaż 1% podatku dla Caritas Drohiczyn KRS 0000442509
Sokołów Podlaski, dnia 02 luty 2021 r.
W imieniu Caritas Drohiczyn OPP (dalej: Zamawiający) zwracam się z zaproszeniem do składania ofert na:
Modernizację i przebudowę magazynu żywności Caritas Drohiczyn OPP przeciw nieracjonalnej gospodarce odpadami we wschodniej Polsce.
1. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego zostały zamieszczone w projekcie architektonicznym, przedmiarach sanitarnym, elektrycznym i budowlanym oraz wykazie wyposażenia i środków transportu dostępnych do wglądu w Caritas Drohiczyn OPP, ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski.
2. Caritas Drohiczyn OPP nie jest Zamawiającym w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2004 Nr. 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) zobowiązanym do stosowania przy udzielaniu zamówień przepisów tej Ustawy, a niniejsze zapytanie ofertowej nie jest elementem postępowania przetargowego w oparciu o przepisy art. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
3. Termin realizacji zamówienia do dnia 30 listopad 2021 r.
4. Oferta powinna zawierać:
a. cenę,
b. oświadczenie o posiadaniu doświadczenia oraz zasobów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia,
c. szacowany termin przystąpienia do realizacji zamówienia i szacowany czas jego realizacji,
d. informację o ewentualnym korzystaniu z podwykonawców,
e. opis doświadczenia oferenta (zrealizowane projekty, referencje od klientów),
f. dane kontaktowe osoby odpowiadającej za złożenie oferty (imię, nazwisko, email, telefon),
g. inne informacje istotne dla zamawiającego z punktu widzenia oferenta,
h. podpis osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta.
5. Zamawiający w każdym czasie może zwrócić się do oferenta o udzielenie dodatkowych informacji o ofercie.
6. Ofertę należy składać:
– pisemnie, osobiście na adres Caritas Drohiczyn OPP, ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski,
– mailowo na adres: drohiczyn@caritas.pl do dnia 10 lutego 2021 r. do godziny 9:00.
Oferty przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do sekretariatu Caritas Diecezji Drohiczyńskiej.
7. Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
8. W przypadku wyboru przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty oferent ją składający będzie zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Umowa będzie negocjowana w dobrej wierze z zastrzeżeniem, że będzie zawierała standardowe postanowienia dla tego rodzaju umów.
9. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta nie może być zmieniana. W przypadku zmiany oferty, pod uwagę będzie brana oferta złożona pierwotnie.
10. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeśli nie spełnia ona wymogów.
11. Niniejsze zapytanie ofertowe może być modyfikowane w każdym czasie, jak również może zostać odwołane bez podawania przyczyny (według uznania Zamawiającego).
12. Zamawiający nie musi ogłaszać wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Sokołów Podlaski, dnia 20.01.2021 r.
Zapytanie ofertowe na usługę transportową produktów spożywczych w ramach realizacji
Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020
Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym realizowanego w Podprogramie 2020
Szanowni Państwo,
Niniejszym zapraszam do składania ofert ma usługę transportową produktów spożywczych.
Zamawiający: Caritas Diecezji Drohiczyńskiej
Termin złożenia oferty: do dnia 26.01.2021 r., do godz.12.00;
Forma składania ofert: pisemna na adres ul. Lipowa 84, 08-300 Sokołów Podlaski
Formy komunikacji: pisemna
Termin realizacji: 27.01.2021 – 31.08.2021r.;
Miejsce realizacji: województwo mazowieckie i podlaskie (diecezja drohiczyńska);
Opis przedmiotu zapytania:
Usługa transportowa wszystkich produktów spożywczych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 m. in.:
Przedmiotem zamówienia jest wielokrotny transport w/w produktów do różnych punktów na terenie Diecezji Drohiczyńskiej. Ser podpuszczkowy dojrzewający wymaga transportu w warunkach chłodniczych. Planowany jest przejazd minimum 3 razy do każdego miejsca dostawy.
Warunki udziału w zapytaniu: Posiadanie samochodów ciężarowych o ładowności do 12 ton, wyposażonych w windę, posiadanie samochodów ciężarowych – chłodnia, posiadanie wózka –paleciaka na samochodzie.
Dokumenty do złożenia przez oferenta na potwierdzenie spełniania warunków: kopia dokumentów potwierdzających posiadanie ww. samochodów.
Kryterium wyboru oferty: Cena
Informacje dodatkowe:
Zapytanie ofertowe transport – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Z poważaniem
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
na zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera laserowego tnąco-grawerującego. Realizacja projektu dofinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w obszarze F, zwanego dalej „programem” pt: „Modernizacja pracowni technicznej Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Zapytanie ofertowe – WTZ-BP-CDD-PLOTER-2020R
Modernizacja podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim.
Data publikacji: 16.09.2020r.
Termin składania ofert: do dnia 24.09.2020r. do godz. 16.00
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej,
Kościelna 10
17-320 Drohiczyn
NIP 544-13-05-837 REGON 050326429
Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.caritas.pl
e-mail: wtz.sokolowpodlaski@gmail.com
II. Tryb udzielenia zamówienia:
III.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja podjazdu do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej, zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową.
IV. Gwarancja
Wymagana jest co najmniej 24 miesięczna gwarancja. W ofercie należy podać czas na jaki udzielania jest gwarancja na wykonanie robót.
V. Termin realizacji zamówienia.
Od dnia podpisania umowy, do dnia 30.11.2020r.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty
VII. Wymagane dokumenty:
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Nazwa kryterium: cena; waga – 100% .
IX. Termin, miejsce i forma składania ofert.
X. Osoba do kontaktu:
XI. Modernizacja podjazdu będąca przedmiotem zapytania ofertowego w części zostanie sfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, a także ze środków Powiatu Sokołowskiego.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zapytanie ofertowe w formacie .PDF do pobrania.